BILD 42 AV 365, TEMA 42 - DET VAR ROLIGT


Det är väl tur att vi har nära till skratt :)


Kommentarer

  1. Tack så mycket för besök och kommentar hos mig! Spindelväven lät jag vara kvar medvetet :) Hade varit kul att se ditt förslag på bilden vilket kanske varit enklast att skapa om du hade haft originalet. Roligt att du uppskattar lite bilder från Malta. Är nu på Borneo så snart kommer det förhoppningsvis bilder även därifrån �� Skrev Anita-Malta.
    Det är fortfarande knepigt att kommentera hos dig när man inte kan välja annan profil än Google-konto. Fick jobba länge med den här eftersom jag inte sitter vid min stationära dator :)

    SvaraRadera
  2. Min kommentar till din bild försvann visst, det mest väsentliga :-)
    En helt underbart glädjefylld bild. Naturligt och spontant, inget konstlat alls vilket tyder på ett härligt samspel mellan modell och fotograf. Väldigt snyggt fångat med kameran.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar